Her işletmenin bir tabelası olmalıdır ki müşterilerine ilk olumlu izlenimini oluştursun. Tabelası olmayan bir işletme yarın orada olmayacak izlenimi verir ve müşterilerinde güvensizlik oluşturur. Her bir bireyin nasıl kendine has dış görünümü ya da ismi var ise her firmanın da rakiplerinden ayırt edilebilmesi için tabelaya ihtiyacı vardır.
Açık hava reklamcılığı, insanların mekan dışında aktif olması sebebiyle reklamları açık havadaki alanlara taşıyan bir reklamcılık türüdür. Yaygın olarak kullanılan bir reklam yöntemi olarak birçok avantajı vardır. Açık hava reklamcılığının şirketlere sağladığı avantajlardan bazıları şunlardır; Hedef kitleye hızlı, kolay ve aracısız ulaşmayı sağlar. Akılda kalıcıdır, bilinçaltında yer eder. Marka bilinirliğini ve tanıtımını artırır. Firmalara prestij katar.