Yeni bir iş, yaratma ve etkin bir yeni marka ismi oluştururken “başlangıç” en zor kısımlardan biridir. Yanlış bir marka ismi seçmenin başlangıcı da kötü olacaktır; müşterilerin hiç biri ne iş yaptığınızı anlamaz bu da unutulmanız anlamına gelir. Doğru bir marka ismi seçtiğinizde ise müşterileriniz hemen markanızı anlayacak ve daha akılda kalıcı olacaksınızdır.

Yaratılan yeni markanın ya da var olan markanızın hedef kitle odaklı konumlandırmasını yapar. Markanızın pazarlama stratejisi somut verilerle tekrardan kurgulanır. Derin Fikirler; markaların değerini artırmak, bilinirliğini sağlamak ve firmaların sektörde güçlü bir kurumsal duruşa sahip olması için uzman ekibiyle projenin en ince detayına dek çalışır.

Hemen Teklif Al!
0 (342) 230 53 53

Yeni bir iş, yaratma ve etkin bir yeni marka ismi oluştururken “başlangıç” en zor kısımlardan biridir. Yanlış bir marka ismi seçmenin başlangıcı da kötü olacaktır; müşterilerin hiç biri ne iş yaptığınızı anlamaz bu da unutulmanız anlamına gelir. Doğru bir marka ismi seçtiğinizde ise müşterileriniz hemen markanızı anlayacak ve daha akılda kalıcı olacaksınızdır.

Yaratılan yeni markanın ya da var olan markanızın hedef kitle odaklı konumlandırmasını yapar. Markanızın pazarlama stratejisi somut verilerle tekrardan kurgulanır. Derin Fikirler; markaların değerini artırmak, bilinirliğini sağlamak ve firmaların sektörde güçlü bir kurumsal duruşa sahip olması için uzman ekibiyle projenin en ince detayına dek çalışır.

Hemen Teklif Al!
0 (342) 230 53 53
WhatsApp
WhatsApp